فاطمه لطیفی

فاطمه لطیفی

درباره من

سلام عزیزانم. من فاطمه لطیفی هستم. متولد سال ۱۳۶۴. من سه‌تا گل زیبا دارم، که خدای مهربونم بهم داده. من هر روز ازشون انرژی می‌گیرم و از بازی‌هاشون و حتی دعواهاشون ایده برای نوشتن.  نزدیک به دو سال هست که به شکل جدی نوشتن رو شروع کردم.

تحصیلات دانشگاهی‌مو توی دانشگاه تهران در رشته‌ی گیاهپزشکی گذروندم. ولی هم‌اکنون در استان سرسبز گلستان زندگی می‌کنم. چندین مهارت رو تجربه کردم ولی سرانجام رسیدم به نویسندگی، کاری که از بچگی بهش علاقه داشتم. وقتی کوچیک بودم و همسن‌و سال شماها، تنها دوستم کتاب بود. آخه مامان عزیزم فقط برامون کتاب می‌خرید. کتاب‌هایی مثل: حسنی، امیل و کتاب‌هایی که مال زمان خودمون بود. شروع می‌کرد و برامون می‌خوند. من از دیدن تصاویر کتاب‌ها خیلی لذت می‌بردم و عاشق صدای آرام‌ش‌بخش مادرم بودم و هنوز هم هستم. با اینکه ما چهار تا بودیم و همه قد و نیم‌قد، ولی مامان با صبر و حوصله برامون کتاب می‌خوند.‌ خیلی ازش ممنونم که من رو به کتاب علاقمند کرد.

بزرگتر  که شدم، دست و پا شکسته شعر می‌نوشتم. ردیف و قافیه‌شو خودم جور می‌کردم اما مامان و خواهرام خیلی استقبال می‌کردن. جدی نگرفتم و گذاشتمش کنار و رفتم مثل بقیه سمت درس و دانشگاه. اصلا به این فکر نمی‌کردم که نویسنده‌ی کودک بشم، تا اینکه خواهر تصویرگرم( هدا لطیفی) ازم خواست تا برای پیجش متن بنویسم، از این کار خوشم اومد.  توی اینترنت سرچ کردم و با استاد کلانتری آشنا شدم. با اینکه دخترم تازه به دنیا اومده بود، صبح‌های زود، زمانیکه توی خواب ناز بود، بیدار می‌شدم و فایل‌های استاد رو گوش می‌دادم و می‌نوشتم. از استاد کلانتری هم خیلی متشکرم که یه دریچه جدید توی زندگی من باز کرد.

گذشت و یه تبلیغ آموزش نویسندگی برای کودک، توسط خانم نسیم فرخنده رو توی یه کانال دیدم. یه خانم مهربون که خودش نویسنده بود و صدای خیلی خوب و گرمی داشت. عضو این گروه بی‌نظیر شدم و به صورت حرفه‌ای آموزش دیدم و سپس کار نوشتن برای کودک رو دنبال کردم.

قصه‌هایی که ما در تیم ( نسیم قصه‌ها) می‌نویسیم  بسیار متفاوت و جذاب  هستن. شما تجربه‌های جدیدی توی این قصه‌ها کسب می‌کنید که به رشد تخیل شما خیلی کمک می‌کنه.  قصه‌ها به صورت خیلی منظم و با موضوع‌بندی، دسته بندی شدن.  من در کمتر سایتی دیدم که نویسنده‌ی قصه‌ها، داخلی باشن. اکثر قصه‌ها نویسنده‌هایی غیر ایرانی دارن و این مایه‌ی افتخار سایت و مجموعه‌ی ماست که نویسنده‌هایی خوب از سرتاسر ایران عزیز رو گلچین کردیم.

جا داره از نسیم جان فرخنده به خاطر آموزش‌های خوبشون تشکر کنم و اینکه ساخته شدن این گروه به خاطر وجود ایشون و عشقی که به تموم کودکان ایران و جهان، دارن هست. ایشون تموم قصه‌ها رو از لحاظ (روانشناسی کودک انسان‌گرا) بررسی می‌کنه که خدایی نکرده قصه‌ها به شما بچه‌های نازنین آسیب نزنه و مسموم نباشه. ما همه در این گروه عاشقانه تلاش می‌کنیم که هر روز شما کودکان عزیز رو بیشتر و بهتر بشناسیم تا بتونیم  دنیای بهتری با قصه‌ها براتون بسازیم و  قصه‌هایی بنویسیم که از شنیدن و خوندشون خسته نشید.

امیدوارم از خوندن و شنیدن قصه‌های من و گروه خوبمون لذت ببرید و همچنین از تصاویر جذاب و معرکه‌ای که هدا لطیفی براتون می‌کشه.

عااااااشقتونم

 

ثبت نام

نام*

شماره موبایل*

کد تایید*

کد تایید ارسال شده به موبایل خود را وارد کنید

بازیابی کلمه عبور

شماره موبایل خود را وارد کنید*

بازیابی کلمه عبوربرگشت
بازیابی کلمه عبوربرگشت

کلمه عبور جدید*

تایید کلمه عبور جدید*

بازیابی کلمه عبور

کلمه عبور شما با موفقیت تغییر یافت